دروغ ممنوع

بیایید صادق باشیم...

دروغ ممنوع

بیایید صادق باشیم...

یکی منو ببره کنسرت!
من خودم تنهایی سینما میرم یعنی اصلا با کس دیگه نمی تونم برم چون فکر می کنم وقتی دارم از فیلم لذت می برم دیگه از حضور طرف مقابلم نمی تونم لذت ببرم بنابراین سعی می کنم تنها برم.
رستوران هم یکی دوبار تنها رفتم ولی احساس خوبی نداشتم شاید به خاطر جو رستوران بود یا اینکه کلا غذا خوردن با دیگران لذت بخش تره.
اهل تئاتر هم نیستم.
ولی این کنسرتها وضعش فرق می کنه مشکل اینجاست که بین تمام دوستهام من هنری در امدم بقیه مهندس شدند بنابر این باید دربدر دنبال کسی باشم که به اندازه خودم از موسیقی کلاسیک خوشش بیاد دفعه قبل با هزار زحمت و التماس بردمشون کنسرت خسرو و شیرین انقدر غر زدند که توبه کردم حالا برای لیلی و مجنون دارم یواش یواش تصمیم می گیرم که تنها برم . کنسرت موسیقی فرانسه هم که تمام شد.
ولی هنوز یکسری از دوستهام هستند که فکر می کنم میشه روشون کار کرد!!
لطفا پیشنهاد ندین با شماها برم ها چون اونوقت ذوق و شوق حضور ادمهای جدید نمی گذارد چیزی بفهمم.!!
نظرات 2 + ارسال نظر
آسیا شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 12:18 ب.ظ http://goharasia.persianblog.comq

سلام دیبای چهل تکه !
من هم به موسیقی کلاسیک خیلی علاقه دارم. اما همسرم نه! کاشکی می شد در این دنیای مجازی با تمام کسانی که با مشکل ما مواجهند به کنسرت رفت !!!!

مسافر کوچه های مهتاب شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 06:14 ب.ظ http://ghazvini.persianblog.com

کی گفته مهندسها اهل موسیقی و هنر نیستن؟!:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد