دروغ ممنوع

بیایید صادق باشیم...

دروغ ممنوع

بیایید صادق باشیم...

علم بهتر است یا ثروت؟

علم بهتر است یا ثروت؟
سوال مشکلی است به خصوص وقتی درگیرش میشی.
مثل حالای من
باید بین کلاس شعر مولانا (و یک استاد خوب) و حق التدریس کامپیوتر یکی را انتخاب کنم. اینجوری دارم خودم را تبرئه می کنم که من به اموزشگاه قول دادم و با یدمسو لیتش را هم قبول کنم ولی منکه خودم را می شناسم.
پدر پول بسوزد.
ولی خدا را شکر این دوره فقط ۱ ماه ونیم است ومن ۶ جلسه را از دست می دهم.
با خودم که باید روراست باشم. پول را ترجیح دادم .
خدایا نمی شد این خانمهای محترم ۲تا ۴ میامدند فقط ممکنه گرما زده بشن مگه من خودم از ۷ صبح تا ۱۰ شب اواره کوچه خیابانها برای یک لقمه علم و چند خط سواد نیستم !!!!!!!!!!
ولی واقعا دلم داره میسوزه!

نظرات 2 + ارسال نظر
منحرف پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 04:40 ق.ظ http://MOONHAREF.PERSIANBLOG.COM

سلام..........این دور و زمونه فقط ثروت ! بقیه رو بریز دور

سید صالح جمعه 20 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 12:02 ب.ظ http://mehreab.persianblog.com

هر چند هفته یکبار رخصت حضور می یابم و حظ وافر می برم. کاش می شد بیشتر سر می زدم. کاش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد