دروغ ممنوع

بیایید صادق باشیم...

دروغ ممنوع

بیایید صادق باشیم...

عرفان نظر اهاری ؟؟؟

ادمی هست به اسم عرفان نظر اهاری که می نویسد.
اولین بار نوشته های این ادم را توی ویژه نامه های جمعه های روز نامه ایران دیدم و دلم لرزید.
برای من شاهکار بود.
به سادگی و زلالی اب تا ته وجودم نفوذ کرد .
اون موقع یک اسم عرفان نظری بالای اون نوشته ها بود ومن مونده بودم این مطالب درباره عرفان از نوع نظری است (چون ما دو نوع عرفان عملی و نظری داریم) یا ادمی به اسم عرفان نظری اینا را می نویسد.
بعدا که با اسم کامل امد فهمیدم که دومی درست بوده.
حالا تا جایی که می دونم توی مجله چهل چراغ می نویسه .
در هر صورت نوشته هاش وا قعا زیبا است.
نوع نگاهش به زندگی و به خصوص روابط درونی انسان با خدا به قدری ساده وصمیمی است که ادم فکر می کنه این حرفهای ته دل خودش است که اززیرخروارهاغبار بیرون امده و جلوی چشمت است.

کاشکی وبلاگ داشت اگر هم داره کاشکی من ادرسشو داشتم!

راستی حالا کسی هست که به من بگه این ادم زن است یامرد؟
نظرات 4 + ارسال نظر
فهرست کاربران بلاگ اسکای شنبه 21 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:14 ب.ظ http://listofuser.blogsky.com

سلام
اگر می خواهید وبلاگ خود را در فهرست کاربران معرفی کنیدبه وبلاگ فوق سر بزنید
موفق باشید

بی بی دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 04:37 ب.ظ

وبلاگ زیباییی دارید. مخصوصا نام قشنگی که برای آن انتخاب کرده اید ؛ من یک وبلاگ خوان تازه واردم و فقط می‌چرخم و می‌خوانم و از وبلاگتان خیلی خوشم آمده است. امیدوارم که ادامه بدهید. من هم فکر می‌کردم عرفان نظری نوعی عرفان است شاید به همین خاطر هرگز نرفتم مطالبش را بخوانم. همان اشتباهی که نزدیک بود در مورد وبلاگ شما انجام دهم !
سبز باشید

رضوان سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 12:26 ق.ظ http://rezvanm.persianblog.com

سلام. وبلاگ تازه شما رو تازه کشف کردم. دارم از پایین به بالا همشو می خونم. محیط اینجا با اون یکی وبلاگ خیلی فرق داره. اونجا انگار یه دیوار وجوداره.. یک آدم که از پشت دیوار جمله ها حرفهاشو می زنه.. ولی اینجا حس صمیمیت خوبی رو منتقل می کنه. :)

سهیل سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 03:30 ب.ظ

محض اطلاع شما عرفان دختر می باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد