دروغ ممنوع

بیایید صادق باشیم...

دروغ ممنوع

بیایید صادق باشیم...

من از مردها بدم میاد ازشون متنفر م به خصوص مردهایی که ادعای مردی و مردونگی می کنند ولی به اندازه یک دختر بچه 5 ساله هم معرفت ندارند مردهایی که میگن ما مردیم ولی پدر زنشون را در میارندکه چرا توی فلان مهمونی دایی بزرگ شوهر دختر خاله زنشون اول با باجناق اقا دست داده بعد با این به اسم مرد.مردهایی که ادعای مردونگی دارند ولی تنها ظاهر انها است که نشانی از مردونگی داره مردهایی که انقدر روی خریت های خود پافشاری می کنند که همه را از اطراف خودشون می پرونند.اونهایی که میگن چون مردیم همه حرفهامون درسته اجازه داریم دهنمون را باز کنیم و افکار احمقانمون را فریاد بزنیم و گوشها وچشمهامون را ببندیم تاخدای نکرده با واقعیت زندگی روبرو شیم و کمی از سطح خریت خودمون بالا تر بریمو به ادمیت نزدیک شیم
مردهایی که می خوان اعتماد ادم را با درویی و دروغ جلب کنند خرشون که از پل گذشت خیلی راحت میگن اون اولاش بود دیگه خیلی بهشون فشار بیاد میگن دروغ گفتیم خیلی ناراحتی برو بمیر!
مردهایی که فقط خودشون را می بینند و حق فقط مال اوناست کافیه به رانندگیشون نگاه کنیم .
داره توی خیابون اصلی ورود ممنوع میره سر اونکه از فرعی وارد خیابون شده و از قضا پیچیده جلوی اقا عربده میزنه!!!

از زنها بدم میاد از زنها یی که تسلیم شدند زنهایی که واقعیت وجودشون را نمی شناسند زنهایی که با کوتاه اومدن نمی ذارند این ادمها رشد کنند و خودشون هم بدتر .زنهایی که اونقدر سرشون را با اخرین مدل ناخن و دوسانت بالا پایینی پاچه شلوار گرم کردند که نمی فهمند اینجوری به جایی نمی رسند.
زنهایی که عقلشون به چشمشونه و هرچی میشنوند به همه می گن تا راست و درستشو بفهمند خوب احمق جان یک خورده فکر کنی خودت می فهمی که خیلی چیزها واقعیت نداره چرا اونقدر تکرارش می کنی که خودت هم باورت بشه

از خودم بدم میاد چراکه دیگه نمی تونم تحمل کنم .یکی می گفت اینقدر نسبت به ادمها بدبین نباش ادم خوب هم هست . کوش پس ؟؟ یکی دوتا میشناسم ولی کمه یک ذره هم نمی تونه از بدبینی من کم کنه !
خدایا حداقل کمکم کن خودم خوب باشم دیگه به خودم هم نمی تونم اعتمادکنم. اگه خودم خوب باشم شاید یواش یواش اعتمادم به دنیا و ادمهاش برگرده!
یکی بمن بگه من چمه ؟ همینجوری پشت سرهم اعصابم داره بهم می ریزه ماجراهایی که هیچ کدوم بهم ربط نداره ولی هرکدوم یک جنبه زندگی منو داره داغون می کنه!
ویتامین ب 1 و سنتروم و مولتی ویتامین هم دیگه فایده نداره !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد