دروغ ممنوع

بیایید صادق باشیم...

دروغ ممنوع

بیایید صادق باشیم...

کاملا خوشحال وار صبح جمعه رفتم شهر کرد و عصری رسیدم ظهر شنبه برگشتم.
سک سک استان چهارمحال و بختیاری !!
ولی این سفر به من فهمود که هنوز ادمهای خوب با مسئولیت و فهمیده وجود دارند ادمهایی که وقتی یک سوال ازشون می کنی جوابتو که کامل می دن هیچی هرکاری هم که از دستشون برمیاد برات انجام می دهند.
و توی شهرکرد پر از این ادمها بود.
دلم می خواست بدونم شهردارشون کیه ! معلوم بود شهر کاملا خوب اداره میشه ! یک ذره اشغال هیچ جا نبود ! درسته مدتش خیلی کم بود و من نمی تونم قضاوت کاملی داشته باشم ولی من از این سفرهای کوتاه زیاد داشتم ودر مقایسه با خیلی شهرهای دیگه توی این شهر راحت بودم و احساس خیلی خوبی داشتم.
در هر صورت مردم شهرکرد دوستتون دارم.
نظرات 2 + ارسال نظر
منحرف دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 10:08 ب.ظ http://moonharef.persianblog.com

سلام من نرفتم و نمیدونم شهر کرد کجا هست , ولی عکس این ادما رو دیدم که حتی اگه ادرس مغازه بغلیشون رو ازشون بپرسی میگن نمیدونیم !!!!! واقعا نمیدونم بعضی ها چرا اینجورین

عقیل سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:47 ب.ظ

من بچه شهرکرد هستم
واقعا راست میگی مردم حوبی دارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد