دروغ ممنوع

بیایید صادق باشیم...

دروغ ممنوع

بیایید صادق باشیم...

با این کامپیو تر سخته زیاد بنویسم . یواش یواش دارم به زندگی بر می گردم . کلا فصل پاییز و زمستون را خیلی دوست دارم و یکجور سرزندگی خاصی توی این زمانها دارم که کاملا برای اطرافیانی که منو خوب نمی شناسند خطرناک است .
منظورم در حقیقت اون دسته از اقایون خودخواهی است که همه اتفاقهای خوب را به خاطر حضور خودشون تلقی می کنند.!!!!
منم که در این موارد کاملا سیاست اینگلیسیم گل می کنه و هم خونسرد می شم وهم هیچ تلاشی نمی کنم که از اشتباه در بیارمشون ! یک سواستفاده چی واقعی!!!
به نطر من تفاوت دخترها و پسرها در اینه که پسرها یک اعتماد بنفس کاذب دارند و چیزهایی را که ندارند هم به خودشون نسبت می دهند دخترها اعتماد بنفس واقعی راهم ندارند و اون چیزهایی را که دارند را هم نمی بینند!
نمونه بارز این اتفاق بچه های کلاس زبانم هستند.
این کلاس یکجور کلاس بحث های ازاد که به زبان اینگلیسی برگذار میشه ! بحثهایی که ما تو فارسی هم انجام نمی دیم . موضوعی مشخص میشه و هرکی نطرشو میگه و همه جور ادمی هم اونجا هست میانسال جوان مهندس و دکتر و هنرمند و...
توی این کلاس هر موضوعی که بحث میشه اقایون خودشون را نمونه کامل و یک الگوی خوب برای موضوع می دونند ولی خانمها طوری حرف میزنند انگار که هیچ گونه تماسی با اون موضوع نداشته اند .
مثلا یک بار بحث درباره ارتباط برقرار کردن بود و همه اقایون می گفتند ما یک مصاحب خوب هستیم وخیلی خوب منطورمون را انتقال میدیم درصورتیکه به جرات می تونم بگم وقتی با اونها حرف میزنم اونقدر بد و جسته گریخته حرف میزنند که اعصاب ادم خرد میشه !
جالب اینجا بود که معلممون به ظوریکه نفهمند مجبورشون کرد چیزی را توضیح بدهند و بعدش از بقیه پرسید چقدر فهمیدید !
جوابها شاهکار بود از ۴۰٪ بالا تر نبود بعد بهشون گفت چطور ادعا می کنی که خوب ارتباط برقرار می کنی وقتی اکثرا منطورتو نفهمیدند.!!!!!
ولی یکیشون با پرروی جواب داد اشکال از بقیه است!!!!!!!!!!!!!!!! من حتما عاشق این ادم میشم !!!!!!!!!!!!!!!
اما دخترها یک سری بدون هیچ اعتماد به نفسی تواناییهای خودشون را ندیده گرفتند ولی سری دیگر کاملا با اعتماد به نفس نکات قوت و ضعف خودشون را گفتند و گفتند کجاها مشکل دارند و کجاها به خوبی ارتباط برقرار می کنند!
من عقیده دارم ادم بدون کجاها مشکل داره و ضعیف است خیلی بهتر است تا یکسره روی تمام خوبیها و بدیهاش سرپوش بذاره حالا این سرپوش می خواد اعتماد بنفس کاذب باشه یا عدم اعتماد بنفس .
چون در حالت اول با وقوف به شرایطش میتونه عیبهاشو برطرف کنه و در ضمن این ایرادها توی ناخوداگاهش نمی مونه تا به صورتهای دیگه طهور کنه و بعد گندش در بیاد!
در ضمن اینقدر هم نگین چرا از مردها بدت میاد چون وقتی ۹۹٪ مردهایی که باهاشون برخورد دارم یک تیپند چرا دلم را به اون یک درصد بقیه خوش کنم ؟؟؟؟؟؟؟ که ندیدمشون ونه می دونم که وجود دارند؟؟؟؟؟؟؟
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 23 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 11:25 ق.ظ http://mh.pesrianblog.com

کارگر معدن شنبه 26 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 01:22 ب.ظ http://karegar.persianblog.com

فکر میکنم که مردا دوست دارن همه ی خصلت های خوبشون رو نشون بدن،برعکس خانوما که دوست دارن همه ی خصلت های منفیشون رو مخفی کنن!ای ول !دمم گرم !چی گفتم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد