دروغ ممنوع

بیایید صادق باشیم...

دروغ ممنوع

بیایید صادق باشیم...

من کلا از ادمهای چشم سبز زیاد خوشم نمیاد در حقیقت نمیتونم در کنارشون احساس راحتی کنم ! دیروز یک تفسیری از چشم در شعرهای حافظ شنیدم که می گفت چشم سیاه در اشعار حافظ استعاره از رازداری و پرده پوشی است و کلی تعریف و تمجید از چشم سیاه و این حرفها . بعدش توی یک کتاب که داستانهای عامیانه را بررسی کرده بود در مذمت چشم سبز کلی چیز خوندم والبته تا این زمان از چشم ابی و قهوه ای اطلاعاتی بدست نیاوردم !!! شب که طبق معمول داشتیم با دوستم اطلاعات جدید را رد و بدل می کردیم تمام این حرفها را بهش گفتم و بعدش هم نظر خودم را در باره افرادی که چشمهای روشن دارند گفتم و اضافه کردم اصلا ارتباط برقرار کردن با اونها برام سخته و ادمهای قابل اعتمادی نیستند !! خیلی جدی گفت که مطمئنی ؟ منم با جدیت کامل گفتم اره من اصلا با این ادمها مشکل دارم و فکر هم می کنم دیگران هم همینطور باشند! گفتش خوب دختر خوب اینجوری دلیل تمام خوددرگیریهات مشخص میشه و مهمتر از اون ؛دلیل اینکه دیگران با تو ارتباط برقرار نمی کنند معلوم شد!! گفتم چرا ؟ گفت بدنیست یک کمی بادقت تو اینه نگاه کنی دختر حواس جمع ! اگه همه بخواهند از روی ظاهرت مثل خودت قضاوت کنند هیچ کس با ادمی که چشمهاش مثل تو سبز باشه رفت و امد نمی کنه!!! از اون جایی که بطور کلی بنده تافته جدابافته هستم رنگ سبز چشمهای من یک سبز دیگه است ! ولی جدی شما فکر می کنید ظاهر افراد چقدر در رفتار شما با اونها تاثیر دارد؟
نظرات 3 + ارسال نظر
زیتون چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 12:51 ق.ظ

پس خودتم چشمات سبزه؟ :))
موقع نگاه کردن به چشمان روشن ..چون چشماشون شفافه آدم حس اونو کاملا نمی گیره وگرنه مردم همه مثل هم هستن!

بی بی پنج‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 07:55 ق.ظ http://bibi123.persianblog.com

بله. در برخورد اول ظاهر افراد خیلی موثره. مخصوصا خاطرات و یا پس زمینه های فکر که ممکن است ما در مورد یک چهره خاص و یا حتی یک رنگ خاص چشم داشته باشیم. من یک نفر را می‌شناختم که می‌گفت کسانی که رنگ چشمشان روشن است چشمشان شور است. همیشه سبز باشی مثل بهار. اگه چشمت شور نیست بیا به وبلاگم!!! خوشحال می‌شم که بیایی و نظر هم بدی. در ضمن یک چهل تکه هم تو پرشین بلاگ هست. با شما نسبتی داره؟

کارگرمعدن دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 02:33 ب.ظ http://karegar.persianblog.com

آخه چند نوع سبز داریم!سبز چمنی،سبز لجنی!سبزی که رنگ قورباغه س !باید دید کدومش مد نظر شماس!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد