دروغ ممنوع

بیایید صادق باشیم...

دروغ ممنوع

بیایید صادق باشیم...

ماهی یکبار تمام مشکلات فلسفی اجتماعی سیاسی و ... سر و کله شون پیدا میشه و من می بینم چقدر کوچکم و تنها تو این دنیای به این بزرگی ! ماهی یکبار تمام خاطرات بد و بایدها و نبایدها جلوی چشمم میاد و همش فکر و ذکرم میشه کاشکی و یا اخ اگه میشد ... ماهی یکبار تمام برنامه هام بهم میریزه و اونقدر نا ندارم که سرم را بخوارونم . ماهی یکبار تمام ادمها میشن دشمن خونی من و رو اعصابم راه میرن . ماهی یکبارتمام صبر و تحمل من دود میشه و به هوا میره ! ماهی یک بار ادمها همه ارزششون را برام از دست میدن و میشن موجوداتی بدبخت تر از خودم که فقط باید به حال شون زار زد. ماهی یکبار تمام زندگیم پوچ و خسته کننده میشه و این سئوال توی ذهنم ول می خوره که اخرش که چی ! ماهی یک بار همه احساس های بد و ناامیدی بهم هجوم میارند و تو وجودم لانه می کنند. ماهی یکبار از خودم بدم میاد . ماهی یک بار تغییر شخصیت می دم و ماهی یکبار وحشی و افسار گسیخته میشم . ماهی یکبار ده تا جعبه دستمال هم کفاف پاک کردن اشکهای منو نمیده و ماهی یکبار هیچ کنترلی بر روی زندگیم ندارم . ماهی یکبار اونقدر حساس میشم که حتی تار مویی می تونه تمام روز منو خراب کنه ! ماهی یکبار حباب صابون را درک می کنم که با وزش نسیم هم از هم میپاشه ! وماهی یکبار درد انقدر بیرحمانه بر من میتازه که نفسم را می گیره ! وماهی یکبار برای پاره شدن یک رگ و دیدن چند قطره خون تمام مقدسات را قسم میدهم ! ماهی یکبار تمام انرژی حیاتیم را ازدست میدهم درست درزمانیکه کلی کار و برنامه مهم دارم ! ماهی یکبار زندگی کیلویی چنده !!! وماهی یکبار شما چیزهایی می خونید که معلول یک ذهن درهم ریخته است!

و ماهی یکبار باتمام وجود دلم می خوادکله تمام پسرهارو بکنم که فکر می کنند با دونستن اینکه این اتفاق هرماه برای هر دختری پیش میاد ؛ دیگه چیزی نمونده که بدونند و می خوان یا بیان این نکته روشنفکریشون و چیزفهمیشون را به رخ دخترها بکشند. من واقعا این پسرها را درک نمی کنم ! برای اینکه اگر دندونت هم درد بگیره بهشون بگی که حالت خوب نیست ! با کلی ادا اصول چیزفهمی سری تکون می دن و میگن : خوب بالاخره ماهی یکبار چیز طبیعیه ! و خلاصه همه مشکلات را به این مساله ربط میدن و نمی تونند بفهمند که اگر اطلاعاتی دارند باید سعی کنند در جای درستش ازش استفاده کنند نه اینکه مثل یک بچه که چیزی جدید از دنیای اطرافش کشف کرده هی بخوان این دونستن این مساله را به رخ اطرافیانشون بکشند. این مساله همون قدر مسخره است که دخترها هروقت دیدند پسری صبح به حمام رفت بهش بگن خوب ازین خوابها هر پسری میبینه !!!

نظرات 6 + ارسال نظر
منحرف شنبه 29 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 12:42 ق.ظ

salam , ye chizi begam,! az khate charom bebad ehsas kardam ke mikhay be in mozo ehsare koni :))) in yeki matnet ba baghiye fargh mikard , akharesh koli khandidam , diwoneeeeeeeeeeeeeeeeee:))))))))))

[ بدون نام ] شنبه 29 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 01:33 ق.ظ http://serenade.persianblog.com

تازه وضع پسرا بدتره ...مال دخترا ماهی یه باره ...ولی مال اونا ...!

آسمان هفتم شنبه 29 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 01:50 ق.ظ http://saanieh.blogspot.com

تقصیر خودمونه که از اول به جنس مخالف در مورد اتفاق عادی که در زندگی همه زنها میافته دروغ گفتیم.. به یک بیماری تبدیلش کردیم .. و یه شرم و حیای مزخرف و مسخره ... من نمیدونم این مسأله به این عادی و طبیعی چه پنهان کردنی داره ؟؟؟ واسه همینه که هر مشکلی پیش بیاد اونا فکر میکنند ما طبق معمول داریم بهشون دروغ میگیم

رختکن خاطرات شنبه 29 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 09:25 ق.ظ http://mehdishift.com

ببخشید من میرم هر وقت اینجا امن شد میام ///

شوالیه سیاه شنبه 29 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 04:34 ب.ظ http://blackknight.persianblog.com

اینقدر سخت نگیر . زندگی اگر این جور مسائل و تفاوتها و مشکلات رو نداشت که اسمشو زندگی نمیذاشتن . اسمشو میذاشتن هلو برو تو گلو . تازه اگر این فرقا نبود یا اصلا آدم ها چیزها روز ها حتی وب لاگ ها فرق نداشتن می دونی چقدر زندگی اونوقت کسالت بار و بی مزه میشد . به نظر من گذشته از بحث علمیش !! خدا اون یه روز در ماه برای دخترها یا همینطور اون خوابها رو برای پسر ها واسه این گذاشته که به تو بگه تو با یکی دیگه فرق داری . تو برای خودت منحصر به فردی . اصلا واقعا منحصر به فردی و باید بهش افتخار کنی . درسته توی این دنیا کوچیکی اما باید برای خودت و خدا بزرگ باشی چون اون توی به این کوچیکی رو توی این دوره و زمونه گذاشته و با بوجود آوردنت برات بزرگی قائل شده
همیشه سپید باشی
یه سرم به ما بزن

اس یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 06:36 ق.ظ http://www.mehdishoft.com

اگر دخترها نبودند این آقایون به کی بند میکردند. باور کن حوصلشون سر میرفت. خیلی جالب بود....همین طوره که میگی. مخصوصا یک بسته دسمال کاغذی که ظهر نشده تمام میشه! شاد باشی عزیز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد