دروغ ممنوع

بیایید صادق باشیم...

دروغ ممنوع

بیایید صادق باشیم...

خیلی چیزا را باید یاد بگیرم ! خیلی بیشتر از اونکه فکر می کردم ! حالا می فهمم علی رغم ادعام فقط و فقط یک دخر چشم و گوش بسته و افتاب مهتاب ندیده ام ! خیلی چیزا را باید یاد بگیرم ! خیلی ! و مطمئنا خیلی هم زمان می بره ! طاقتشو داری؟؟ تازه دارم می فهمم که یک رابطه دونفره یعنی چی ! ولی باور کن که منم انسانم مثل تو و طاقت خیلی چیزا را ندارم ! بخصوص وقتی که فشار های بیرونی و درونی همسو میشه و لهم می کنه ! و اون موقع چشم امیدم به توه که کمکم کنی که اکثر مواقع این طرف هم خراب کاری میشه! میدونی ! گاهی فکر می کنم فشارهایی که الان رومونه و بحرانهایی که در اینده جلوی راهمونه حداقل از نظر من داره روند شناختمون را از هم کند می کنه ! خلاصه تاثیرش خیلی بیشتر از اونیه که باید باشه و به خاطر همین گاهی بیشترین انرژی را ازم می گیره انرژی ای که باید صرف شناخت بیشتر تو و رشد ارتباطمون می کردم . ولی چه کنم که هنوز توی ذهنم قید و بندهای اجتماعی دست و پام را بسته و رو م سنگینی می کنه ! اون چیزی که من بهش نیاز دارم یک شجاعت قلبیه نه یک نیروی عقلی!
نظرات 1 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:16 ب.ظ http://ccforum.mybesthost.com/forum

سلام خسته نباشید...تالار گفتگوهای ما هم افتتاح شد...با عضویت میتوانید وبلاگ خود را در انجمن معرفی وبلاگ معرفی کنید...منتظر حضور شما دوست گرامی هستیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد