دروغ ممنوع

بیایید صادق باشیم...

دروغ ممنوع

بیایید صادق باشیم...

خدایا

اینروزها را می گذرانم با این دید که همه ادمها اینه منند و همه کارهایشان نمونه ای از اعمالیست که من می توانم انجام بدهم و یا در گذشته انجام داده ام .

پس یاد گرفتم که دیگران کیسه بکس من نیستند که خشمم و بار عصبیم را روی انها خالی کنم .

یاد گرفتم که اگر ادعایی در موردی دارم باید انقدر در رفتارم انقدر وسعت عمل داشته باشم  که رفتارم با ادعاهایم  سازگار باشد .

یاد گرفتم که اگر از دیگران انتقادی می کنم  حواسم باشه  که اگر خودم در ان شرایط قرار گرفتم  درست عمل کنم

و یادگرفتم که اگر به دیگران تهمتی میزنم و انها را به  خصلتی متهم می کنم بدانم که شاید همان خصلت در زوایای پنهان شخصیتم نهفته باشد و در زمانی سر براورد .

و یاد گرفتم که ادمی که دیگران را به خاطر خصوصیات طبیعی ولو منفیشان سرزنش می کند اگر خودش در همان موقعیت قرار گیرد به بدترین وجه عمل می کند.

و از همه مهمتر اینکه بهم یاد دادی که نیتم را خالص کنم برای تو .

اگر کاری را برای اظهار وجود ویا ثابت کردن چیزی به ادمها انجام دادم حتما انتظار بدترین برخورد را از جانب انها داشته باشم .

و من ازین به بعد  تنها تو را در نظر می گیرم و با نیت کار برای تو و در راه تو دست به عمل می زنم .

 

نظرات 2 + ارسال نظر
دفترچه خاطرات یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:29 ق.ظ http://www.daftarchekhateratman.blogspot.com

سلام.بسیار زیبا بود.به من هم سری بزن.با بهترین آرزوها

کاظم یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:41 ق.ظ http://www.money4you.blogfa.com

کاظم

http://www.money4you.blogfa.com


هدیه به همۀ خوبانی که میخواهند خوب بدانند،شیرین زندگی کنند،قشنگ بیاندیشند و در پس رنج های گنج آور سرسبز باشند.
ما برای کسب درآمد از اینترنت محیطی ساده وشفاف برایتان محیّا کرده ایم...........مطالب جالب و جدید در مورد تنها راه قانونی کسب درآمد از اینترنت در ایران توسط یک سایت فرهنگی و سه شرکت بزرگ ایرانی با حمایت کلیه بانک های طرح شتاب که موفق به را اندازی سیستم بازاریابی شبکه ای جالبی شده اند......و شما میتوانید از هر جهت به آن اطمینان داشته باشید........را نوشته ایم...........فرصت های مناسب در زندگی به ندرت پیش می آیند..... اگر شما کاری را که همیشه کرده اید، انجام دهید، در نتیجه هر آنچه را که داشته اید خواهید داشت…… رنج و زحمت امروز گنج فردا را تدارک خواهد دید.
www.money4you.blogfa.com
money4you2020@yahoo.com


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد