دروغ ممنوع

بیایید صادق باشیم...

دروغ ممنوع

بیایید صادق باشیم...

خدایا !
اینروزها دور و برم پر از ادمهاییست که در یک قسمت زندگیشون شکست خورده اند .
اینروزها فقط نظاره گرم !
و تو نیز ...

ادمهایی که دنبال مقصر برای زندگی از دست رفته شون می گردند و اشتباه های خود را نمی بینند ...
ادمهایی که ادعا های عجیب دارند و کارهای بزرگ می کنند ولی توی ساده ترین بخش زندگیشون مونده اند..
و من فقط نظاره گرم ...
می دونم که انها ایینه منند...
می دونم که فقط جلوی منند تا درس بگیرم از زندگی هاشون و عکس العملهاشون
و انها به من یاد دادند که اشتباه ادمها اگر حتی خیلی هم بزرگ باشه ولی اگر خودشون بفهمند که اشتباه کردند موجب پیشرفتشون میؤه ولی اگر ضعفهای خودشان را ندید بگیرند و یک طرفه قضاوت کنند دیگر هیچ وقت به پا نخواهند خواست ...
خدای من اموختم که همه حتی اون بدترینها بندگان تواند و برای تو عزیزند..
پس من حق ندارم بهشون بد کنم حتی اگر بدترین رفتار را با من داشته باشند...
می دونم که بدون قضاوت باید فقط نگاه کنم و بیاموزم ...
خدایا !
حس عجیبی بهم دادی که گفته شد نشانه موهبتی عظیم است ...
موهبتی که هنوز درکش نکرده ام ...
خدایا می خواهم بگویم دوستت دارم گرچه خودت می دونی انچه از دهانم بیرون می اید با آنچه در دلم آست قابل مقایسه نیست ..
خدای من ! خودم میدانم که در دلم خیلی بیشتر از عشق تو عشق بنده گان توست خودت توفیق عشقت را نصیبم کن !
نظرات 2 + ارسال نظر
گلی جون چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:11 ب.ظ http://girl.blogsky.com

اکنون فقط نظاره گریم
اما چندی دگر
من
تو
و خیلی های دیگه خودمون جی آنهاییم و شاید
به دنبال خدایمان بگردیم!
خدایی که امروز این گونه با او صحبت می کنی!

سوسن جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:08 ق.ظ http://sousanekoohi.persianblog.com

سلام دیبا جوون مثل همیشه حرفات عاقلانه و منطقیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد