دروغ ممنوع

بیایید صادق باشیم...

دروغ ممنوع

بیایید صادق باشیم...

امروز فهمیدم که باید قدم به قدم برم جلو . اول سعی کنم که شاگرد خوبی برای استادم باشم و ابرویش را نبرم . دوم پیرو خوبی برای پیامبر . تا دست اخر بتونم بنده خوبی برای تو باشم .

 

 

هنوز ماه رمضان را حس نکردم نگذار بی بهره بمانم . و نگذار انچه کسب کردم به راحتی از دست دهم .

نظرات 2 + ارسال نظر
نا شناس چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:47 ب.ظ http://only_nadia.mihanblog.com

سلام...منم فهمیدم که چقدر کوچیکم اصلا من کی باشم که اظهار وجود کنم...ما نبودیم او مارو آفرید..به نظر تو بنده با چی میره بهشت؟با عبادته ناقصش..با ادبش..با علمش آخه با چی؟به قول حافظ...طمع ز فیض کرامت مبر که خلق کریم گنه ببخشد و بر عاشقان بیخشاید...خلاصه دوست دارم بدونم که پیرو پیامبر بودن یعنی چی؟یعنی عاشق خامنه ای بودن یا...من نمی دونم به وبلاگ تازه تاسیس منم سری بزن تا بیشتر با هم آشنا بشیم.

دوست شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:28 ق.ظ http://parvazebienteha.blogfa.com/

سلام
پیش من هم بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد