دروغ ممنوع

بیایید صادق باشیم...

دروغ ممنوع

بیایید صادق باشیم...

احساس می کنم بادوم توی سمنو هستم . همین جوری دارم دور خودم می چرخم یعنی می چرخوننم !مغزم از کار افتاده و هیچ تصمیمی نمی تونم بگیرم .
همیشه فکر می کردم برای موفقیت در کاری ۴ چیز به میزان مناسبی لازمه که البته حتما مساوی نیست ولی جمع کلشون باید به یک حد مجازی برسه تا اون کار نتیجه خوبی بده :
۱-استعداد
۲-علاقه
۳-همت
۴- انگیزه
این قانون در مورد من کاملا صدق می کنه خیلی کارها هست که با وجود کمبود یکی از این فاکتورها انجام شده ولی جون من هم بال اومده !!!
مشکل من در حال حاضر اینه که همه کارها یی که باید انجام بشه یک یا دو تا از این فاکتور ها را دارند و هیچ کاری حداقل ۳ تایی نیست که دلم خوش باشه !
اونایی که دست خودمه گداشتم کنار شاید یواش یواش سومی و چهارمی هم بیاد و اونهایی که در مقابل دیگران مسئولم یک جوری دارم تمومشون می کنم.
ولی یک چیزی توی همه مشترکه توی هیچکدام از انگیزه خبری نیست.
همینجوری دارم می چرخم و می چرخم مثل بادوم توی سمنو !
بعدش چی میشه؟


نظرات 2 + ارسال نظر
منحرف شنبه 19 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 04:32 ق.ظ http://MOONHAREF.PERSIANBLOG.COM

سلام....نه بابا این همه دنگ و فنگ نمیخواد که , به نظر من یه پیشونی سفید میخواد , یا به روایتی دیگه یه ذره شانس :)

سکتور دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 09:07 ق.ظ http://sector.persianblog.com

سلام
خیلی با حال می نویسی
به ما هم سری بزن
البته الان یه کم وضع وبلاگم خراب شد ولی درستش می کنم
بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد