دروغ ممنوع

بیایید صادق باشیم...

دروغ ممنوع

بیایید صادق باشیم...

شما تا حالا با این ادمهایی که فکر ادمها را می خونند مواجه شدید ؟ وحشتناک !!!!!!!!!!!!!!! من بدبخت تا حالا صد بار جلوی این ادمها سوتی دادم ! نمیدونم این موجودات چرا در موارد احساسی مچ ادم را می گیرند. با اینکه می شناسمشون ولی بابا به خدا کنترل فکر خیلی سخته ! یکیشون یک اقای نسبتا مسنیه که عارف و روانشناس محترمیه ! یک بار که داشتیم باهم از محیط کارم حرف میزدیم بهم گفت مواظب باش اون اقایی که کاراتو زیر نظر اون انجام می دی دوستت داره ! درصورتیکه من هیچی از اون اقا بهش نگفته بودم و در همین موقع توی ذهنم گذشت که: وا مگه میشه یارو صد سالشه قد خرپیره سنشه ! بیاد عاشق من بشه ؟ گفتش : در هر صورت مواظب باش حمایتهای اون بی دلیل نیست. باز من فکر کردم اخه همسنای خودتونه من اصلا نمی تونم تصورش را بکنم . اینجا بود که گفت : مگه سن و سال ما چشه ؟ فکر می کنی ما تو این سن و سال عاشق نمیشیم! تازه فهمیدم من که حرفی نزده بودم این چی داره میگه ! از اون جایی که من همیشه خدا عاشق استادهام هستم یک بار درکلاس یکی از این موجودات برای بار چندم شرکت کرده بودم .یک اقای پنجاه ساله که من در حقیقت عاشق معلوماتش شده بودم .۰ البته فقط من نبودم و تقریبا هرکی بار اول توی کلاس این اقا میامد دیگه ول کن نبود و همه کلاسهاشو شرکت می کرد . از همه شاگردان جدید انگیزشون را برای حضور در کلاس خودش پرسید بعد به ما شاگردان قدیمی گیر داد که شما چرا باز هم تو این دوره شرکت کردید؟ بچه ها هرچی می گفتند به روشی کاملا محترمانه دلیل اصلی حضورشون را می گفت . و اونها هم کلی شوکه میشدند بعدش بهشون می گفت لطفا به من راست بگید بعدکه به من رسید خیلی جدی بهم گفت از تو انتظار ندارم راستشو بگی فقط یک جواب قانع کننده بده !!!!!!!!!! البته اینو هم بگم خواندن فکر من اصلا کاری نداره چون قیافه ام مثل یک اینه درونم را منعکس می کنه و من حوصله پنهان کردن درون و عواطفم را ندارم همینجوریش بد نیست ولی وای به زمانیکه مجبور باشم برای کسی که ازش بدم میاد فیلم بازی کنم!!!!
نظرات 1 + ارسال نظر
منحرف پنج‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 10:27 ب.ظ http://MOONHAREF.PERSIANBLOG.COM

سلام...مگه نمیدونستی که مردا دو مرحله بلوغ دارن ! یکی همون دوران جوونیشون و یکی بعد از سن 50 سالگی هست که دنبال عشق و عاشقی میگردن :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد